• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1383/07/13

دیدار وزیر و معاونان و مدیران وزارت اطلاعات با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار وزیر و معاونان و مدیران وزارت اطلاعات، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت خاموش مسئولان و کارکنان این وزارتخانه  تأکید کردند: وزارت اطلاعات در طول ۲۰ سال گذشته و همچنین عناصر اصلی این وزارتخانه  قبل از تشکیل آن و در سال‌های ابتدایی انقلاب، کارهای بزرگی انجام داده‌اند که برخی از آن‌ها منحصربه‌فرد است.
ایشان با تأکید بر لزوم قدرشناسی خدمات وزارت اطلاعات، مهم‌ترین عامل موفقیت مسئولان و کارکنان این وزارتخانه را ایمان دینی آنان دانستند و خاطرنشان کردند: باید ایمان و عشق به خدا و یاد محاسبه‌ی الهی همواره حفظ و تقویت شود تا کارآیی این مجموعه بیش از پیش افزایش یابد.
رهبر معظم انقلاب  افزودند: باید از فرصت‌هایی همچون ماه‌های رجب، شعبان و رمضان  جهت نزدیک‌تر شدن به خدا، کسب معنویت و تقویت ایمان دینی استفاده کرد.
 
در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین یونسی -وزیر اطلاعات- با اشاره به بیستمین سال تأسیس وزارت اطلاعات گفت: در این ۲۰ سال  به رغم فراز و نشیب‌های مختلف، در عزم و اراده‌ی سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف‌ هیچ خللی ایجاد نشده و آنان همچنان با عشق به اسلام و نظام اسلامی آماده‌ی جا‌‌‌ن‌فشانی و مجاهدت در راه انقلاب و مردم هستند.