• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1377/12/07

شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز پس از انداختن رأی خود در صندوق سیار اخذ رأی شماره ۱۱۰ ضمن سخنانی از مردم ایران خواستند تا بدون فوت وقت، با حضور در شعب اخذ رأی، آراء خود را در مورد نامزدهای انتخابات شورای اسلامی به صندوق بریزند.
مقام معظم رهبری با تأکید بر اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی فرمودند: با استقبالی که نامزدهای انتخابات شوراها به عمل آورده‌اند، خوشبختانه جایگاه این انتخابات تا حدود زیادی در میان مردم روشن است و مردم نیز باید به عنوان یک وظیفه، شرکت در انتخابات را جدی بگیرند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مسئولیت مهم مردم در نحوه گزینش داوطلبین عضویت در شوراها را گوشزد کردند و ضرورت دقت هر چه بیشتر در انتخاب افراد دلسوز، متدین و کارآمد برای شوراهای اسلامی را مورد تأکید قرار دادند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: چنانچه مردم حقیقتاً به تقوا، دیانت و دلسوزی هر نامزد انتخاباتی واقف نشوند، نباید او را به مراکز تصمیم‌گیری بفرستند.
مقام معظم رهبری با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری هر چه مطلوب‌تر انتخابات شوراها فرمودند: طی ۲۰ سال گذشته تمامی انتخابات در فضایی توأم با نظم و امنیت و بدون هیچگونه عوارض سوئی برگزار شده است و امروز نیز مردم در سراسر کشور باید با نظم کامل با پرهیز از هرگونه مناقشه‌ای انتخابات شوراها را آنگونه که شایسته ایرانی مسلمان است، برگزار کنند.