• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1375/06/04

اطلاعیه دفتر رهبر معظم انقلاب درباره‌ انتشار آثار معظم‌له

سخنان، پیامها، احکام، نامه‌ها و نوشته‌های مقام معظم رهبری، میراث ماندگار ملی ـ اسلامی ماست و بخشی گویا و ارزشمند از تاریخ نهضت و صحیفه ماندنی و جاودان برای نسل معاصر و نسلهای آینده خواهد بود.
این صحیفه ارجمند، نباید دستخوش تبدیل، تحریف و یا تجربه سلایق گوناگون شود و از اعتبار حال و آینده آن بکاهد. از این ‌رو، دفتر مقام معظم رهبری، با گشایش و تأسیس مدیریت ویژه نشر آثار مصمم شد تا گردآوری، تدوین و تنظیم آثار معظم‌له را بر عهده گیرد و با رعایت امانت و دقت کافی و با استفاده از ارشادات مقام معظم رهبری، به نشر این آثار همت گمارد و در اشاعه فرهنگ انقلاب سهیم گردد.
این دفتر تاکنون، با انتشار اولین جلد از ((حدیث ولایت))‌(مجموعه رهنمودهای مقام معظم رهبری) توانسته است گام نخستین را بر‌دارد و مجلدات بعدی نیز در دست انتشار است.
دیگر فعالیت‌های این مدیریت، در زمینه‌های نشر موضوعی آثار، ترجمه آثار و ... متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.
در خاتمه، با توجه به آغاز کار مدیریت نشر آثار، به تمامی سازمانها، مؤسسات، اشخاص حقیقی و حقوقی، اطلاع داده می‌شود که نشر آثار مقام معظم رهبری (اعم از کتاب، استفتائات، مجموعه‌های موضوعی، مقاله، مجموعه مقالات، نرم افزارهای کامپیوتری و ...) به اجازه مکتوب دفتر معظم رهبری نیازمند است و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.