• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1389/11/20

به گزارش شما | ولایت سیدالقائد

همزمان با سالروز شهادت امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام،‌ نماز جمعه تهران به امامت ولی امر مسلمین،‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه شد.
مشاهدات و گزارش‌های شما که در قالب‌های فیلم‌، عکس، صوت، یادداشت، نوشته‌های وبلاگی و... برای ما ارسال شده است، از امروز و به مرور در این پایگاه اطلاع‌رسانی منعکس می‌شود:

ولایت سیدالقائد
ارسال کننده:
سیدعلی از لبنان
بسم‌الله
ای پیک راستان خبر یار ما بگو
احوال گل به بلبل دستان سرا بگو
ما محرمان خلوت انسیم غم مخور
با یار آشنا سخن آشنا بگو...
***
تحولات سیاسی در لبنان پیچیدگی‌های خاص خودش رو داره. اونم بخاطر دولت این کشور هستش که از اقلیت‌های مذهبی تشکیل شده که من بهش نمی پردازم و میرم سر اصل مطلب.
نمن و چندتا دیگه از دوستانم که توی لبنان هستیم، ولایی هستیم و تحت امر ولی امر مسلمین. اگه نباشیم گمراه میشیم؛ مخصوصا توی لبنان که هم جنگ داخلی داشته و هم خارجی. و چه در زمان امام خمینی(ره) و چه زمان سیدالقائد خامنه ای(حفظه الله) که اگر اینها نبودند حزب الله لبنان نبود و مردم شیعه همچنان در ظلم و ستم بودند و چون ما در چنین شرایطی هستیم، نیاز به ولی رو بهتر و بیشتر احساس می‌کنیم و تابع امر ایشونیم.

مساله‌ی مهم دیگه هم اینه که ما باید حواسمون به رابطه‌مون با اهل سنت باشه و افراطی‌گری نکنیم و با همه تفاسیر و مشکلات، باید به فتوای سیدالقائد خامنه ای(حفظه الله) گوش بدیم و اطاعت محض کنیم.

و اما مصر! به نظر من نکته مهمی که آقا توی نماز جمعه درباره مصر و تحوالاتی که در مصر رخ داد توضیح دادند، این بود: به قول آقا این انقلاب رو امام خمینی(ره) پیش بینی کرده بودند و همه ابن اتقلاب‌ها از یمن گرفته و تونس و مصر و انشاالله بعدا کشورهای دیگه، الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران و رهبر عظیم آن امام خمینی(ره) هستش.

به نظر من این انقلاب ها در کشورهای عربی همه علائم ظهور امام زمان(عج) هستند و ما باید حواسمون باشه که زیر پرچم ولایت سیدالقائد هستش که می تونیم در مسیر صاحب عصر و زمان حرکت کنیم؛ مثل شهدامون که با حواس جمع و اطاعت محض رهبری زمانشون در جبهه های نبرد حق علیه باطل به مقام رفیع شهادت رسیدند.

به نظر من اگر مردم مصر به صحبت های آقا در نماز جمعه و توصیه های ایشون در خطبه عربی توجه کنند، می تونند یک کشور مستقل و بر پایه اسلام و بدور از هرگونه دخالت امریکا و اسرائیل داشته باشند. که انشاالله همین هم خواهد شد.

خوشبحال دوستانی که دیروز جمعه در نماز جمعه شرکت کردند و نوای لبیک یا خامنه ای سر دادند.
برای سلامتی سیدالقائد خامنه ای(حفظه الله) صلوات بفرستید.