• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1382/05/28

دیدار جمعی از مداحان با رهبر انقلاب

در سالروز میلاد کوثر هدایت و رستگاری، حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها جمعی از مداحان اهل بیت علیهم‌السّلام در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و قشرهای مختلف مردم به ذکر فضائل و مناقب دخت گرامی پیامبر اسلام پرداختند.
در این مراسم سرشار از نور و سرور معنوی که همزمان با سالروز ولادت حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام‌الله‌علیها و میلاد امام خمینی رضوان‌الله‌علیه برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تبریک عید بزرگ میلاد بانوی بزرگ تاریخ بشریت حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها، آحاد مردم مسلمان را به تعمیق ارتباط قلبی با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السّلام توصیه کردند.
ایشان پیوند معنوی با خاندان مطهر و معصوم پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را گوهر ارزنده‌ی هویت انسانی و اسلامی ملت ایران برشمردند و افزودند: باید به عنوان نعمتی الهی، ارتباط قلبی با این خاندان بزرگ را قدر بدانیم.
رهبر معظم انقلاب اسلامی اطاعت و بندگی خداوند را جوهره و اساس تعالی بشر خواندند و خاطرنشان کردند: اولیاء دین قله‌های شرافت بشری هستند که در پرتو عبودیت به این جایگاه عظیم دست یافته‌اند و تنها در پرتو عبودیت و بندگی خداوند است که می‌توان به سمت این قله‌های رفیع حرکت کرد.