[ بازگشت ] | [ چـاپ ]

مربوط به :بیانات در دیدار اعضاى مجمع عالى بسیج مستضعفین - 1393/09/06
عنوان فیش : اقتدار ملی, عزت ملی
کلیدواژه(ها) : اقتدار ملی, عزت ملی
نوع(ها) : جستار

متن فیش :
با دلایل متعدّد هم میشود این را قطعى و مدلّل کرد که قصد واقعى استکبار و غرب در مقابل ایران، جلوگیرى از رشد و اقتدار ملّت ایران است؛ قصد واقعى این است که از عزّت روز افزون ملّت ایران جلوگیرى کنند؛ مسئله‌ى هسته‌اى یک بهانه است، بهانه‌هاى دیگرى هم در کنار این هست. مسئله‌ى اصلى این است که استعدادهاى ملّت ایران بتدریج بُروز و ظهور پیدا کرده است، دارد پیشرفت میکند در همه‌ى ابعاد؛ ابعاد سیاسى، ابعاد علمى، ابعاد گوناگون اجتماعى، و دارد اقتدار پیدا میکند، اینها از این ناراضى‌اند، از این ناراحتند، جلوى این را میخواهند بگیرند.

مربوط به :بیانات در دیدار اعضاى مجمع عالى بسیج مستضعفین - 1393/09/06
عنوان فیش : مذاکره با آمریکا, اقتدار ملی, عزت ملی, هسته‌ای بهانه است
کلیدواژه(ها) : مذاکره با آمریکا, اقتدار ملی, عزت ملی, هسته‌ای بهانه است
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
حقیقت مطلب را با ملّت در میان میگذاریم، به ملّتمان میگوییم، تا حالا هم فهمیدهاند، با دلایل متعدّد هم میشود این را قطعى و مدلّل کرد که قصد واقعى استکبار و غرب در مقابل ایران، جلوگیرى از رشد و اقتدار ملّت ایران است؛ قصد واقعى این است که از عزّت روز افزون ملّت ایران جلوگیرى کنند؛ مسئلهى هستهاى یک بهانه است، بهانههاى دیگرى هم در کنار این هست.

مربوط به :بیانات در دیدار اعضاى مجمع عالى بسیج مستضعفین - 1393/09/06
عنوان فیش : علت دشمنی با انقلاب اسلامی, علت دشمنی با انقلاب اسلامی, اقتدار ملی
کلیدواژه(ها) : علت دشمنی با انقلاب اسلامی, علت دشمنی با انقلاب اسلامی, اقتدار ملی
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
مسئلهى اصلى این است که استعدادهاى ملّت ایران بتدریج بُروز و ظهور پیدا کرده است، دارد پیشرفت میکند در همهى ابعاد؛ ابعاد سیاسى، ابعاد علمى، ابعاد گوناگون اجتماعى، و دارد اقتدار پیدا میکند، اینها [استکبار و غرب ]از این ناراضىاند، از این ناراحتند، جلوى این را میخواهند بگیرند.