[ بازگشت ] | [ چـاپ ]

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : اقتدار نظامی
کلیدواژه(ها) : اقتدار نظامی
نوع(ها) : جستار

متن فیش :
دولت جمهوری اسلامی و ملت ایران، افتخار می‏کنند که با زور و غصب کنار نمی‏آیند. رژیم غاصبِ صهیونیستِ تروریستِ نژادپرست را یک روز هم نپذیرفته‏اند و نخواهند پذیرفت. هرکس که از زورگویان حمایت می‏کند، سیاه‏کار است. ملت ایران، در طول این هفده سال توانسته است ثابت کند که قدرتمند، رشید و صبور است. راه خود را با طمأنینه، آرامش و با اتّکای به نفس ادامه می‏دهد. هفده سال پیش، ملت ما، این ارتش، این نیروی هوایی، این نظم و سطح عالی دانش در نیروهای مسلّح و این دانشجو و استاد و چنین فرماندهان و مسئولان دانشگاهی را نداشت، و این، آسان به دست نیامده است. تلاشها و کوششها شده است. إن شاء اللّه، از این هم پیش‏تر خواهیم رفت. نیروهای مسلّح، روز به روز، به هدفهای خود نزدیک‏تر خواهند شد، و روز به روز تواناییهای بیشتری به دست خواهند آورد. این تواناییها، فقط توانایی نظامی نیست. توانایی علمی، صنعتی و روحی هم هست. اتّکای به نفس هم هست. دشمن هرچه می‏تواند، تلاش کند. بانوی ما، زینب کبری علیها سلام، خطاب به سیه‏روی‏ترین انسانهای زمان خود فرمود: «کد کیدک، و اسع سعیک فو الله لا تمحوا ذکرنا .» امروز ملت ایران و مسئولان این کشور، همان سخن را به دشمنان زورگو و یاوه‏گوی جمهوری اسلامی می‏گویند. آن‏هایی که در موضع مسئولان کشور امریکا یا هر گوشه‏ی دیگر دنیا، علیه ملت ایرانْ سخنان یاوه می‏گویند و زشتیهای خودشان را به ملت و دولت ایران نسبت می‏دهند، خودشان تروریست و زورگویند. آنان بدکاره و نژادپرستند. آنان از حل کردن ابتدایی‏ترین مشکلات اجتماعی خود، یعنی مسأله‏ی نژاد و سیاه و سفید، عاجزند. امروز همین سخنان را ملت و نظام ایران خطاب به آن‏ها می‏گوید: «کد کیدک. واسع سعیک. فو الله لا تمحوا ذکرنا.» مگر شما می‏توانید کمترین آسیبی به جمهوری اسلامی برسانید؟! شما خواهید مُرد. شما خواهید رفت. شما مانند آن امپراتوری دیگر، زایل خواهید شد و پرچم اسلام روز به روز، برافراشته‏تر خواهد شد. ملت ایران و هرکس که متمسّک به اسلام است، روز به روز زنده‏تر خواهد شد.

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : فرهنگ کار
کلیدواژه(ها) : فرهنگ کار
نوع(ها) : جستار

متن فیش :
شما عزیزان دانشجو و فارغ‏التّحصیل، این را به‏روشنی می‏دانید و بدانید که این تلاش علمی در محیط نظامی و برای اهداف نظامی، یک عبادت‏ است. اگر هرکس به وضعیت امروز ایرانِ عزیز و آفاق روشن آینده‏ی آن نگاه کند، خواهد فهمید که هر تلاش و اقدامی، هر تربیت جمع جوانی و هر پیمودن راه علم و تربیت و تکمیل نفسی که در هر بخش از بخشهای دستگاه‏های عظیم این کشور انجام می‏گیرد، یک عبادت‏، یک کار ماندگار و یک حسنه است. امروز بحمد اللّه در سرتاسر این دستگاه عظیمی که اداره‏ی کشور را به عهده دارد- چه بخشهای نظامی و چه بخشهای غیر نظامی- انسانهای بی‏شماری به کارها و حسنات بزرگ سرگرمند. جمعی به کار سازندگی کشور مشغولند، جمعی به کار تربیت نسلهای رو به رشد سرگرمند، و جمعی هم همه‏ی همّت خود را برای زنده نگهداشتن شعارهای بزرگ انقلاب- که امروز شعارهای ملی این کشور است- صرف می‏کنند. هرکس به کاری سرگرم است و این کشور کهن، این ملت رشید، این آفاق روشن، این تاریخ پر از افتخار، همه و همه، با تلاشهای امروز مسلمانان مؤمن و فعّال این کشور، در حال جان گرفتن و معنا یافتن در جهت سلامتِ زندگی در این کشور هستند و در همه‏ی جهات حرکت می‏کنند. خدا را شکر می‏کنیم که برای این ملت و این کشور، چنین وضعیت افتخارآمیزی را مقدّر فرمود.

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش :ناتوانی دشمن بر آسیب زدن به جمهوری اسلامی
کلیدواژه(ها) :
نوع(ها) : حدیث

متن فیش :
دشمن هرچه می‌تواند، تلاش کند. بانوی ما، زینب کبری علیهاسلام، خطاب به سیه‌روی‌ترین انسانهای زمان خود فرمود: «کد کیدک، واسع سعیک فواللَّه لاتمحوا ذکرنا(1).» امروز ملت ایران و مسؤولان این کشور، همان سخن را به دشمنان زورگو و یاوه‌گوی جمهوری اسلامی می‌گویند. آنهایی که در موضع مسؤولان کشور امریکا یا هر گوشه‌ی دیگر دنیا، علیه ملت ایرانْ سخنان یاوه می‌گویند و زشتیهای خودشان را به ملت و دولت ایران نسبت می‌دهند، خودشان تروریست و زورگویند. آنان بدکاره و نژادپرستند. آنان از حل کردن ابتدایی‌ترین مشکلات اجتماعی خود، یعنی مسأله‌ی نژاد و سیاه و سفید، عاجزند. امروز همین سخنان را ملت و نظام ایران خطاب به آنها می‌گوید: «کدکیدک. واسع سعیک. فواللَّه لاتمحوا ذکرنا.» مگر شما می‌توانید کمترین آسیبی به جمهوری اسلامی برسانید؟! شما خواهید مُرد. شما خواهید رفت. شما مانند آن امپراتوری دیگر، زایل خواهید شد و پرچم اسلام روزبه‌روز، برافراشته‌تر خواهد شد. ملت ایران و هرکس که متمسّک به اسلام است، روزبه‌روز زنده‌تر خواهد شد.

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : عبادت, دانش نظامی
کلیدواژه(ها) : عبادت, دانش نظامی
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
تلاش علمی در محیط نظامی و برای اهداف نظامی، یک عبادت است.

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : نظام سلطه, نظام جمهوری اسلامی ایران
کلیدواژه(ها) : نظام سلطه, نظام جمهوری اسلامی ایران
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
امروز، زورگویان عالم از ملت و حکومت ایران و نظام جمهوری اسلامی ناراضی‌اند و حق هم دارند که ناراضی باشند.

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : پیشرفت علمی ایران
کلیدواژه(ها) : پیشرفت علمی ایران
نوع(ها) : جستار

متن فیش :
خدا را شکر می‏کنیم که زحمات افسران رشید نیروی هوایی، ثمرات شیرین خود را بتدریج نشان می‏دهد. این جمعِ دانشجویان و فارغ‏التّحصیلان و این نظام معنوی و پیشرفتهای‏ علمی‏، نظامی، اخلاقی و دینی، هرکدام، مژده‏ای برای ملت ایران است. رحمت خدا بر کسانی که در راه پدید آوردن چنین وضعی، سالهایی را با تلاش و کوششِ مجاهدت‏آمیز گذرانیدند و به شهادت رسیدند. رحمت خدا بر شهید «ستّاری»، شهید «بابایی»، شهید «اردستانی» و دیگر شهدای عزیزی که هرکدام در پدید آوردن این وضعیت مطلوب- که مایه‏ی روشنی چشم هر بیننده است- سهم وافری داشتند.

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : تروریسم دولتی
کلیدواژه(ها) : تروریسم دولتی
نوع(ها) : جستار

متن فیش :
دولت‏ جمهوری اسلامی و ملت ایران، افتخار می‏کنند که با زور و غصب کنار نمی‏آیند. رژیم غاصبِ صهیونیستِ تروریستِ‏ نژادپرست را یک روز هم نپذیرفته‏اند و نخواهند پذیرفت. هرکس که از زورگویان حمایت می‏کند، سیاه‏کار است. ملت ایران، در طول این هفده سال توانسته است ثابت کند که قدرتمند، رشید و صبور است. راه خود را با طمأنینه، آرامش و با اتّکای به نفس ادامه می‏دهد. هفده سال پیش، ملت ما، این ارتش، این نیروی هوایی، این نظم و سطح عالی دانش در نیروهای مسلّح و این دانشجو و استاد و چنین فرماندهان و مسئولان دانشگاهی را نداشت، و این، آسان به دست نیامده است. تلاشها و کوششها شده است. إن شاء اللّه، از این هم پیش‏تر خواهیم رفت. نیروهای مسلّح، روز به روز، به هدفهای خود نزدیک‏تر خواهند شد، و روز به روز تواناییهای بیشتری به دست خواهند آورد. این تواناییها، فقط توانایی نظامی نیست. توانایی علمی، صنعتی و روحی هم هست. اتّکای به نفس هم هست. دشمن هرچه می‏تواند، تلاش کند. بانوی ما، زینب کبری علیها سلام، خطاب به سیه‏روی‏ترین انسانهای زمان خود فرمود: «کد کیدک، و اسع سعیک فو الله لا تمحوا ذکرنا.» امروز ملت ایران و مسئولان این کشور، همان سخن را به دشمنان زورگو و یاوه‏گوی جمهوری اسلامی می‏گویند. آن‏هایی که در موضع مسئولان کشور امریکا یا هر گوشه‏ی دیگر دنیا، علیه ملت ایرانْ سخنان یاوه می‏گویند و زشتیهای خودشان را به ملت و دولت‏ ایران نسبت می‏دهند، خودشان تروریست‏ و زورگویند. آنان بدکاره و نژادپرستند. آنان از حل کردن ابتدایی‏ترین مشکلات اجتماعی خود، یعنی مسأله‏ی نژاد و سیاه و سفید، عاجزند. امروز همین سخنان را ملت و نظام ایران خطاب به آن‏ها می‏گوید: «کد کیدک. واسع سعیک. فو الله لا تمحوا ذکرنا.» مگر شما می‏توانید کمترین آسیبی به جمهوری اسلامی برسانید؟! شما خواهید مُرد. شما خواهید رفت. شما مانند آن امپراتوری دیگر، زایل خواهید شد و پرچم اسلام روز به روز، برافراشته‏تر خواهد شد. ملت ایران و هرکس که متمسّک به اسلام است، روز به روز زنده‏تر خواهد شد.

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : شهید ستاری
کلیدواژه(ها) : شهید ستاری
نوع(ها) : فیش موضوعی

متن فیش :
خدا را شکر می‌کنیم که زحمات افسران رشید نیروی هوایی، ثمرات شیرین خود را بتدریج نشان می‌دهد. این جمعِ دانشجویان و فارغ‌التّحصیلان و این نظام معنوی و پیشرفتهای علمی، نظامی، اخلاقی و دینی، هرکدام، مژده‌ای برای ملت ایران است. رحمت خدا بر کسانی که در راه پدیدآوردن چنین وضعی، سالهایی را با تلاش و کوششِ مجاهدت‌آمیز گذرانیدند و به شهادت رسیدند. رحمت خدا بر شهید «ستّاری»، شهید «بابایی»، شهید «اردستانی» و دیگر شهدای عزیزی که هر کدام در پدید آوردن این وضعیت مطلوب - که مایه روشنی چشم هر بیننده است - سهم وافری داشتند. شکرگزاری از شهید ستّاری، همین را اقتضا می‌کند که این دانشگاه به نام آن شهید نامگذاری شود.

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : شهید اردستانی, شهید بابایی, شهید ستاری
کلیدواژه(ها) : شهید اردستانی, شهید بابایی, شهید ستاری
نوع(ها) : فیش موضوعی

متن فیش :
خدا را شكر می‌كنیم كه زحمات افسران رشید نیروی هوایی، ثمرات شیرین خود را بتدریج نشان می‌دهد. این جمعِ دانشجویان و فارغ‌التّحصیلان و این نظام معنوی و پیشرفتهای علمی، نظامی، اخلاقی و دینی، هركدام، مژده‌ای برای ملت ایران است. رحمت خدا بر كسانی كه در راه پدیدآوردن چنین وضعی، سالهایی را با تلاش و كوششِ مجاهدت‌آمیز گذرانیدند و به شهادت رسیدند. رحمت خدا بر شهید «ستّاری»، شهید «بابایی»، شهید «اردستانی» و دیگر شهدای عزیزی كه هر كدام در پدید آوردن این وضعیت مطلوب - كه مایه روشنی چشم هر بیننده است - سهم وافری داشتند. شكرگزاری از شهید ستّاری، همین را اقتضا می‌كند كه این دانشگاه به نام آن شهید نامگذاری شود.

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : نظام جمهوری اسلامی ایران, افتخارات جمهوری اسلامی
کلیدواژه(ها) : نظام جمهوری اسلامی ایران, افتخارات جمهوری اسلامی
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
دولت جمهورى اسلامى و ملت ايران، افتخار مى‌كنند كه با زور و غصب كنار نمى‌آيند.

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : شعارهای انقلاب اسلامی
کلیدواژه(ها) : شعارهای انقلاب اسلامی
نوع(ها) : جستار

متن فیش :
شما عزیزان دانشجو و فارغ‌التّحصیل، این را به‌روشنی میدانید و بدانید که این تلاش علمی در محیط نظامی وبرای اهداف  نظامی، یک عبادت است. اگر هر کس به وضعیت امروز ایرانِ عزیز و آفاق روشن آینده آن نگاه کند، خواهد فهمید که هر تلاش و اقدامی، هر تربیت جمع جوانی و هر پیمودن راه علم و تربیت و تکمیل نفسی که در هر بخش از بخشهای دستگاههای عظیم این کشور انجام میگیرد، یک عبادت، یک کار ماندگار و یک حسنه است. امروز بحمداللَّه در سرتاسر این دستگاه عظیمی  که اداره کشور را به عهده دارد - چه بخشهای نظامی و چه بخشهای غیر نظامی - انسانهای بیشماری به کارها و حسنات بزرگ سرگرمند. جمعی به کار سازندگی کشور مشغولند، جمعی به کار تربیت نسلهای روبه رشد سرگرمند، و جمعی هم همه همّت خود را برای زنده نگهداشتن های بزرگ انقلاب - که امروز شعارهای ملی این کشور است - صرف میکنند. هر کس به کاری سرگرم است و این کشور کهن، این ملت رشید، این آفاق روشن، این تاریخ پر از افتخار، همه و همه، با تلاشهای امروز مسلمانان مؤمن و فعّال این کشور، درحال جان گرفتن و معنا یافتن در جهت سلامتِ زندگی در این کشور هستند و در همه جهات حرکت میکنند. خدا را شکر میکنیم که برای این ملت و این کشور، چنین وضعیت افتخارآمیزی را مقدّر  فرمود.

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : قوه مجریه‏
کلیدواژه(ها) : قوه مجریه‏
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
دولت جمهوری اسلامی و ملت ایران، افتخار میکنند که با زور و غصب کنار نمی آیند.

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : استقلال جمهوری اسلامی
کلیدواژه(ها) : استقلال جمهوری اسلامی
نوع(ها) : فیش موضوعی

متن فیش :
روزگاری بر اثر سلطه دستگاههای فاسد و نفوذ بیگانگان در همه اعماق این کشور بزرگ، همه منابع حیاتی، به نحوی هدر میرفت. ... آن روز، کسانی که در دنیا داعیه صاحب اختیاری همه عالم را داشتند، از ایران راضی بودند. آن روز، کسانی که ملتها را برده خویش میخواندند، ایرانِ دوران استبداد را تعریف و ستایش میکردند. ایرانِ آن روز، برای بیگانگان و طمعکاران خارجی، بهشت بود. برای کسانی که جز به زیان ملت ایران اقدامی نمیکردند، نقطه امنی بود. اما برای ملت ایران، برای صاحبان این سرزمین و برای فرزندان این خانه، فضایی ناامن، زندگیای ناخوش، محیطی از همه سو یأس‌آور و مرگبار به شمار میآمد. جوان این مملکت، احساس افتخار نمیکرد. دانشجوی این مملکت، آن روز، همه همّتش این بود که خود را به نحوی به بیرون از این مرزها برساند و همان‌جا سرگرم شود. کسانی که میخواستند برای کشور و ملت خود تلاش کنند، خونِ دل میخوردند.
امروز ایران، یک ایران مستقلّ است. امروز ملت ایران، زیر بارِ تحمیلی هیچ زورگویی در دنیا، سر خم نمیکند. امروز ملت ایران، از امکانات مادّی و معنویاش، برای کشور و امروز و آینده خود استفاده میکند. امروز نیروهای مسلّح کشور ایران میدانند برای چه و که مجهّز میشوند. ... امروز نیروهای مسلّح مجبور نیستند زورگویان و عناصر خارجی را در میان، یا بالای سرِ خود ببینند.

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی
کلیدواژه(ها) : حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی
نوع(ها) : فیش موضوعی

متن فیش :
اتّحاد نامقدّس زمامداران امریکا با غاصبان صهیونیستِ سرزمین فلسطینْ علیه ملت ایران، برای این ملت یک افتخار است.... دولت ‌جمهوری اسلامی و ملت ایران، افتخار میکنند که با زور و غصب کنار نمیآیند. رژیم غاصبِ صهیونیستِ تروریستِ نژادپرست را یک ‌روز هم نپذیرفته‌اند و نخواهند پذیرفت. هرکس که از زورگویان حمایت میکند، سیاهکار است. ‌

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی
کلیدواژه(ها) : حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
اتّحاد نامقدّس زمامداران امریکا با غاصبان صهیونیستِ سرزمین فلسطینْ علیه ملت ایران، برای ملت ما یک افتخار است. ‌

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : استقلال
کلیدواژه(ها) : استقلال
نوع(ها) : فیش موضوعی

متن فیش :
امروز ایران، یک ایران مستقلّ است. امروز ملت ایران، زیر بارِ تحمیلی هیچ زورگویی در دنیا، سر خم نمیکند‌.‌

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : استقلال حقیقی ملت ایران
کلیدواژه(ها) : استقلال حقیقی ملت ایران
نوع(ها) : فیش موضوعی

متن فیش :
امروز ایران، یک ایران مستقلّ است. امروز ملت ایران، زیر بارِ تحمیلی هیچ زورگویی در دنیا، سر خم نمیکند‌.‌

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : استقلال سیاسی
کلیدواژه(ها) : استقلال سیاسی
نوع(ها) : فیش موضوعی

متن فیش :
امروز ایران، یک ایران مستقلّ است. امروز ملت ایران، زیر بارِ تحمیلی هیچ زورگویی در دنیا، سر خم نمیکند‌.‌

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : استقلال ملی
کلیدواژه(ها) : استقلال ملی
نوع(ها) : فیش موضوعی

متن فیش :
امروز ایران، یک ایران مستقلّ است. امروز ملت ایران، زیر بارِ تحمیلی هیچ زورگویی در دنیا، سر خم نمیکند‌.‌

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : استقلال
کلیدواژه(ها) : استقلال
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
امروز ایران، یک ایران مستقلّ است. امروز ملت ایران، زیر بارِ تحمیلی هیچ زورگویی در دنیا، سر خم نمیکند‌.‌

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : استقلال حقیقی ملت ایران
کلیدواژه(ها) : استقلال حقیقی ملت ایران
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
امروز ایران، یک ایران مستقلّ است. امروز ملت ایران، زیر بارِ تحمیلی هیچ زورگویی در دنیا، سر خم نمیکند‌.‌

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : استقلال سیاسی
کلیدواژه(ها) : استقلال سیاسی
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
امروز ایران، یک ایران مستقلّ است. امروز ملت ایران، زیر بارِ تحمیلی هیچ زورگویی در دنیا، سر خم نمیکند‌.‌

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : استقلال ملی
کلیدواژه(ها) : استقلال ملی
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
امروز ایران، یک ایران مستقلّ است. امروز ملت ایران، زیر بارِ تحمیلی هیچ زورگویی در دنیا، سر خم نمیکند‌.‌

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : استقلال جمهوری اسلامی
کلیدواژه(ها) : استقلال جمهوری اسلامی
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
ایرانِ دوران استبداد ، برای بیگانگان و طمعکاران خارجی، بهشت بود. برای کسانی که جز به زیان ملت ایران اقدامی نمیکردند، ‌نقطه امنی بود. اما برای ملت ایران، برای صاحبان این سرزمین و برای فرزندان این خانه، فضایی ناامن، زندگیای ناخوش، محیطی ‌از همه سو یأس‌آور و مرگبار به شمار میآمد.‌

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : استقلال جمهوری اسلامی
کلیدواژه(ها) : استقلال جمهوری اسلامی
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
‌ امروز ایران، یک ایران مستقلّ است.‌

مربوط به :بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاه هوایی - 1374/09/26
عنوان فیش : استقلال جمهوری اسلامی
کلیدواژه(ها) : استقلال جمهوری اسلامی
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
امروز ملت ایران، زیر بارِ تحمیلی هیچ زورگویی در دنیا، سر خم نمیکند.‌