news/content
نسخه قابل چاپ
1395/01/26
با دو مطلب ویژه درباره اقتصاد مقاومتی؛

بیست و هشتمین شماره خط حزب‌الله منتشر شد

بیست و هشتمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری - تبیینی «خط حزب‌الله» با دو مطلب ویژه به استقبال شعار سال و مطالبه‌ی اصلی رهبر انقلاب از دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم رفته است.
سرمقاله‌ی این شماره درباره‌ی چهار هدف تحقق‌یافتنی اقتصاد مقاومتی با عنوان «این ۴ هدف شعاری نیست» است و گزارش این هفته نیز ضمن برشمردن حمایت‌های رهبر انقلاب نسبت به دولت‌ها به تأکید پرتکرار ایشان نسبت به اقتصاد مقاومتی به‌عنوان تنها راه تحقق مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم پرداخته است.
عکس ویژه‌ی این شماره نیز به تصویری از عیادت رهبر انقلاب از والدین شهدا در بخش آی.سی.یو بیمارستان خاتم‌الأنبیا در پایان فروردین‌ماه سال ۱۳۹۲ اختصاص داده شده است.
در صفحه‌ی ۳ نشریه نیز ماجرای تلخ تاریخی زنده‌سوزی هشتاد نفر از فرقه‌ی داوودی‌ها در آمریکا به جرم تحصن آورده شده و به این واسطه حقوق بشر به سبک آمریکایی از دیدگاه رهبر انقلاب بررسی شده است.
خط حزب‌الله بیست و هشتمین شماره‌ی خود را به روح پرفتوح شهدای مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران که این روزها به خاک میهن بازگشته‌اند، تقدیم کرده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
 دریافت نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A4) دریافت نسخه‌ی چاپ (A3)

 

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
نظرات مخاطبان : [ تعداد نظرات منتشره : 9 نظر ]
  • غلامرضا صمصامی ،
    1395-01-30 - 15:23

    با سلام و خداقوت. ما اعضای کانون ثامن الائمه مسجد امام علی شهرک رزمندگان یزد افتخار این را داریم که از پیش شماره چهارم نشریه، هر هفته آن را در دو تابلو اعلانات خواهران و برادران مسجد در معرض دید نمازگزاران قرار میدهیم. (قبلا نیز از شماره 1 تا 10 را با چاپ کیفیت عالی به تعداد 50 نسخه بین نمازگزاران پخش می‌کردیم که به علت کمبود بودجه این کار متوقف شد.) پیشنهاد می کنیم که اگر مقدور باشد با توجه به اینکه مطالعه نشریه ممکن است برای همه طیف از نمازگزاران مقدور نباشد (مخصوصا به علت فونت ریز آن در قطع آچهار و عدم وجود چاپگر آسه) و با توجه به وجود پرده نمایش و ویدئو پروژوکتور در برخی از مساجد یا پایگاههای مقاومت، اگر امکان دارد ستون سخن هفته نشریه که تماما از فرمایشات حضرت آقا است و خط حضرت ایشان برای جامعه مؤمن و انقلابی است ، را در قالب یک نماهنگ چندرسانه‌ای تهیه و در سایت تغذیه فرمایید تا تعداد بیشتری بتوانند از این مطالب وزین استفاده کنند. البته ما خود شنبه شب ها معمولا نماهنگ های مختلف از صحبت های آقا را برای مردم پخش می کنیم ولی اگر این کار به صورت سازماندهی شده و متناسب با موضوعات روز در قالبی که عرض کردم انجام بگیرد شاید بتواند گام موثری در جهت پیشبرد اهداف جامعه مومن و انقلابی باشد. با تشکر از شما بزرگواران ، خواهشمند است جوابیه را برای اینجانب (آدرس ایمیل) ارسال فرمایید یا اینکه در ستون تریبون حزب‌الله به این پیشنهاد بپردازید. سلام ما را به اماممان برسانید. خداوند به شما نیز اجر مضاعف عطا فرماید.
  • سیدمرتضی سید قزاقی ،
    1395-01-29 - 16:22

    به نام خدای زمان و زمین
    به نام شهیدان میدان مین
    باسلام خدمت پدری دلسوز ومهربان.پدر ایران زمین
    سیدجان میدانم این روزها حال دلت اصلا خوب نیست
    نمیدانی به دشمنانِ بی امانِ سرزمینمان بی اندیشی یا به دوستانی که وفاداریشان معلوم نیست،ما فراموش کرده ایم معنی(کل یومِِ عاشورا)را،فراموش کرده ایم یا اصلا نمیشنویم صدای(حسین) زَمانِیه خود را که فریاد(هَل مِن ناصرِِ ینصرنی)سرداده است وما بی تفاوت تر از همیشه هستیم،اما سید جان شمابهترین مَرده تاریخ این سرزمین هستی وخواهی بود.
    وافتخارم این است در سرزمینی زندگی میکنم که بدست شما اداره میشود و دلسوزی های شما واقعا پدرانه است،وبه همین دلگرمیم که این خانه بدونه بزرگتر نیست...
    وشما هستی تا دیگران بدانند این فرزندان پدری دارند که اجازه نمیدهد کسی به آنها زور بگویدیا آزارشان دهد.
    بگذریم،میخواستم تبریکی عرض کنم.نه اینکه شمارا بیاد سختی هایتان بیندازم هرچند شما مَردِ روزهای سختی.
    امیدوارم دفعه بعد اگر چشمانتان بارانی شد،وگونه هایتان خیس ازسَر شوق و افتخار به فرزندان سرزمینتان باشد نه چیزه دیگری.....
    پیشاپیش روزت مبارک مرد ترین مرد تاریخ ایران.پدر فرزندان این سرزمین
    (سیدعلی حسینی خامنه ای)
    امیدوارم همیشه سایه ی شما بالای سر این خاک وفرزندان این سرزمین باشد...........
    از طرف ارادتمند شما فرزندِ این خاک 
    ✍سید مرتضی سید قزاقی‌✍قم
  • چ ،
    1395-01-28 - 17:20

    سلام
    چرا یک نسخه رنگی نمیذارید؟؟!!
    دست شما درد نکنه
  • محمد ایزدی ،
    1395-01-27 - 16:56

    درباره خط حزب الله
    
    باسلام و خداقوت
    خیلی خوب میشه که خط حزب الله را در یک نسخه ی " پی دی اف ویژه مبایل " هم طراحی و منتشر کنید.
    
    ما از نسخه های پی دی اف مبایل  که برای بیانات میزنید، خیلی استفاده میکنیم
    
    اگه برای خط حزب الله هم بزنید، ضریب استفاده از نشریه تون به مراتب بیشتر میشه
    ان شاء الله
    
    متشکریم
    جزاکم الله
  • سد علی ،
    1395-01-26 - 19:58

    سلام 
    شما که اینقدر زحمت می کشین...
    لطفا نسخه رنگیش رو هم قرار بدین!!
    خیلی ممنون
    یاعلی
  • محسن جهان ،
    1395-01-26 - 13:39

    برای شکوفا شدن اقتصا باید نگاهمان به داخل باشد.به قول مقام معظم رهبری اون غنچه ای را که طرف مقابل 1+5وعده اش راداده کاغذی است و (هیچ گاه شکوفا نمیشود)..اگر این راه اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم به صورت ایمانی و قلبی بلاشک اقتصاد جمهوری اسلامی یکی از حلال ترین و قوی ترین و پربرکت ترین اقتصاد های جهان میشود ..امید به انکه مسئولین مربوط به فهم لازم برای درک این هدف متعالی برسند وخواهند رسید انشا الله
    
    ((خیلی دیر به دیر نظرات رو پخش میکنین قبلا این طوری نبود))
  • ياسمن ،
    1395-01-26 - 13:00

    امشب شب آرزوهاست،آقا خواهش مي كنم جان امام جواد(ع) ،جان امام رضا(ع) ،جان حضرت زهرا(س) برام دعا كنيد(ياسمن)
  • عباس ،
    1395-01-26 - 10:26

    سلام خسته نباشید . . .
    نسخه تابلو اعلانات لطفاً . . . 
    ممنون . . .
    پاسخ KHAMENEI.IR :
    سلام علیکم. نسخه تابلو اعلانات بارگذاری شد
  • جهاد ،
    1395-01-26 - 06:55

    سلام 
    لطفا یک نسخه رنگی هم قرار دهید...
    نسخه تابلو اعلانات رو زودتر بذارید...
     دمتون گرم
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی