news/content
نسخه قابل چاپ
1394/09/19
خط حزب‌الله به شماره یازدهم رسید؛

هشدار خط حزب‌الله درباره اشغال کشور بدون جنگ توسط دشمن

گزارشی از نفوذ شبکه‌ای، پروژه برنامه‌ریزی شده، گسترده و همه جانبه‌ی نظام سلطه علیه ملت ایران را در یازدهمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله بخوانید.
سخن هفته‌ی این شماره نیز به تبیین یکی از وجوه شخصیتی پیامبر اعظم(صلی‌الله‌علیه‌وآله) از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی پرداخته است. این یادداشت با توجه به آیه‌ی شریفه‌ی «اشدّاء علی الکفّار رحماء بینهم» به اهمیت مواجهه درست با دشمنان و دوستان جامعه اسلامی پرداخته است.
روایت ویژه آیت‌الله هاشمی شاهرودی از تاسیس مجلس اعلی عراق توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و همچنین تصویر کمتر دیده شده‌ی از رهبر انقلاب اسلامی در مراسم غبارروبی حرم مطهر رضوی از دیگر بخش‌های این شماره نشریه است.
نسخه‌ی PDF نشریه در دو نسخه‌ی A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند. همچنین برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
 
https://farsi.khamenei.ir/ndata/news/31630/smpf.jpg

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
نظرات مخاطبان : [ تعداد نظرات منتشره : 8 نظر ]
  • مهدی ،
    1394-09-22 - 23:08

    بسیار عالی و تاثیر گذار .
    ممنون از تولید این محتوا.
    لطفا قالب های محتوا را گسترش دهید. 
  • محسن صالحفر ،
    1394-09-22 - 08:30

    باسلام  و احترام 
    ممنونم از جهاد فرهنگيتان
    نشريه عاليست بنده در شاهرود دفتر نهاد رهبري دانشگاه علوم پزشكي شاهرودم كه هر هفته نزيديك20 تا 30 نسخه دانلود و تكثير مي شود در بين اعضاي فعال فرهنگي
    سپاسگذارم
  • مشهد مقدس - محسن . ض ،
    1394-09-22 - 00:08

    بسم الله الرحمن الرحیم  - 
    خدا قوت –  مطالب نشریه تون مثل همیشه بسیارعالی بود – گزارش پروژه « نفوذ ، اشغال بدون جنگ » بسیار خوب و عمیق بود . در این نوشتارعمیق و البته موجز به شکلی بسیار عالی موضوع مطرح و جمع بندی شده است . خیلی خیلی خوب بود . انتشار این دید کلان نگردر بر ملا کردن  نیات واقعی و پشت پرده  دشمنان خیلی مؤثر و مهم است . و خیلی چیزها را روشن می کند . به ما می گوید که این مطالب را سر لوحه قرار دهیم و به آن اندیشه کنیم .
     این برداشت خلاصه را در چند  قاب  سینمایی می توان تصویر کرد : 
    1- دشمنان ما و در راس آن امریکا به این نتیجه رسیده اند که  اگر بتوانند هویت بومی مردم سرزمین هدفشان را تغییر دهند و فکر آنها را در اختیار بگیرند برای سلطه کافی است ، بدون آنکه نیاز به اقدامات سخت باشد . قدرت نرم و قدرت اقناع و تولید گفتمان امروز اهمیت بیشتری از قدرتهای سخت یافته است . و این یکی ازراههای  نفوذ است .
    2- برای مقابله با این شیوه دشمن ، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، امام خامنه ای چه رهنمودی      فرموده اند ؟ تاکید بر استفاده ازهمان چیزهایی که قویترین آن درعالم ، نزد فرهنگ اسلام عزیز است.
    گسترش کار فرهنگی از سوی جوان مؤمن انقلابی و ایستادگی در مقابل دشمنان  – تعمیق معارف دینی و انقلابی – مثل  فولاد آبدیده نفوذ ناپذیر و نفوذ کننده و در مقابل دشمن برنده بودن .
     قاب  سوم و چهارم  را این گونه در ذهن خود تصویرکردم : 
    3- مکتب انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی ( قدس سره ) در دوران دفاع مقدس دست پرورده های نابغه ای داشته است که هنوز هم در این زمان مثل ستاره می در خشند :  
    در یک کادر تصویرمی بینیم : تصویر سردار شهید دوران دفاع مقدس حسن باقری که با یک دوربین از  پشت  خاکریز در حال رصد اعماق همه توانایی ها و نقشه های دشمن است – این جوان 27 ساله به جای ساختن یک سپر تدافعی ،  برای در دست داشتن ابتکار عمل ، با نبوغ خویش استراتژی جنگ را تغییر داد . 
    4 – تصویرمیلیونها جوان مسلمان که امروز همچون شهید حسن باقری در اوج انواع آمادگیهای  فرهنگی ، تهذیب نفس ، عبودیت ، اطاعت از ولایت ، علمی و  رزمی قرار دارند - اکنون این گستره اعتقادی  در جغرافیای وسیع خود هزاران کهکشان پر ستاره همچون او دارد که  تحت پرچم ولایت امام خویش آماده هر گونه مقابله با دشمن است . 
    اجرتان با سید الشهدا و ائمه معصومین علیهم السلام 
    
  • کاظم علی زاده ،
    1394-09-21 - 11:04

    سلام خدا قوت خسته نباشید
  • عبدالله قدیمی ،
    1394-09-20 - 19:49

    با سلام و عرض احترام؛خواهشمنداست جهت ایجادساختاردرست الگوهای فرهنگ اسلامی کلیه ی خواهران مجری تلویزیون به زینت چادرمجهزباشند«حداقل در زمان اجرای برنامه »تاماکه درسنگرآموزش وپرورش خدمت می کنیم بهتربتو انیم کارهای ارزشی رابرای دانش آموزان  تفهیم کنیم.
  • العبد ،
    1394-09-19 - 21:47

    باسلام، خوبه، موفق باشید
  • احمد رضایی ،
    1394-09-19 - 17:25

    سلام ، خدا قوت . پیشنهاد می شود از شماره ی بعد بخشی را به موضوعات موبوط به انتخابات و طرح شاخص هایی برای انتخاب اصلح اختصاص دهید .
  • همراه رهبر ،
    1394-09-19 - 14:35

    نسخه ی تابلو اعلانات کی آماده میشه؟
    پاسخ KHAMENEI.IR :
    نسخه‌ی تابلو اعلانات در همین صحفه در دسترس است
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی