news/content
نسخه قابل چاپ
1390/11/18

برگزاری دومین نشست تخصصی همایش نظریه بیداری اسلامی

دومین نشست تخصصی همایش « نظریه بیداری اسلامی در اندیشه سیاسی امام خمینی قدس سره و آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی» با حضور دبیر علمی همایش، دکتر موسی نجفی و جمعی از پژوهشگران و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.
در این نشست علمی، مقالات ارائه شده به همایش مورد ارزیابی قرار گرفت و نویسندگان با ارائه دیدگاه‌های خود و طرح مباحث نظری و فکری در موضوعات مختلف همایش به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در ابتدای نشست، برخی از مقالات مورد نقد و ارزیابی قرار گرفت و در مورد اصلاحات علمی و ادبی آن نکاتی مطرح گردید و در ادامه نیز اتقان و صحت اعتبار برخی منابع و ارجاعات مقالات مورد نقد و بحث قرار گرفت.
همچنین مقرر گردید نویسندگان، مقالات خود را بعد از اصلاح نهایی در بخش اصلی همایش و یا در کمیسیونهای تخصصی آن ارائه کرده و به بحث و نقد علمی بگذارند.
همایش « نظریه بیداری اسلامی در اندیشه سیاسی امام خمینی قدس سره و آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی» به همت مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی)، با حضور اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی Nazariyepardazi.ir مراجعه کنند.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی