news/content
نسخه قابل چاپ
1384/06/15

اطلاعیه دفتر رهبر انقلاب درباره برگزاری مراسم بزرگداشت قربانیان حوادث کاظمین

مراسم بزرگداشت قربانیان مظلوم حوادث خونین کاظمین پنجشنبه‌شب بعد از نماز مغرب و عشاء از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد اعظم قم برپا می‌شود.
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اگرچه حوادث تألم‌بار کاظمین که در آن بیش از ۱۰۰۰ نفر از زائران و سوگواران مظلوم حضرت امام موسی‌بن‌جعفر علیه‌السلام به لقاءالله شتافتند، ناشی از توطئه‌ی دهشت‌افکنان مزدوری بود که همسو با استکبار جهانی ایجاد تفرقه را در میان ملت بی‌پناه عراق دنبال می‌کنند، اما بی‌تردید مسئول اصلی این‌گونه فجایع، اشغال‌گرانی هستند که به بهانه‌ی مقابله با ناامنی، حضور نظامی خود را بر مردم مسلمان عراق تحمیل کرده‌اند.
دفتر مقام معظم رهبری از درگاه ایزد متعال برای قربانیان فاجعه‌ی کاظمین رحمت و غفران الهی مسألت می‌نماید و اعلام می‌کند مراسم بزرگداشت این زائران مظلوم حضرت موسی‌بن‌جعفر علیه‌السلام پنجشنبه‌شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم از جانب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی