news/content
نسخه قابل چاپ
1376/09/20

دیدار آقای عمر کناره رئیس جمهور مالی با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز آقای عمر کناره رئیس جمهور مالی و هیأت همراه وی را به حضور پذیرفتند.
رئیس جمهور کشور مالی در این دیدار نظم و ترتیب کنفرانس اسلامی تهران را ستایش کرد و گفت: جو حاکم در این کنفرانس آکنده از فکر و اندیشه بود و تلاشهای به عمل آمده برای برگزاری این کنفرانس اعتبار مهمی برای ملت ایران محسوب می‌شود.
وی همچنین ابراز اطمینان کرد که کنفرانس اسلامی در دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران بیش از همیشه در خدمت منافع دنیای اسلام قرار خواهد گرفت.
مقام معظم رهبری نیز در این دیدار اظهار امیدواری کردند که این کنفرانس برای دنیای اسلام و یکایک کشورهای اسلامی منشأ خیر و برکت باشد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر ظرفیت بالای جهان اسلام برای غلبه بر مشکلات تأکید کردند و فرمودند: خمودگی و یأس بزرگترین دشمن انسانهاست و چنین حالتی در هر کشور اسلامی نه تنها برای آنها بلکه برای مجموعه دنیای اسلام زیان‌آور خواهد بود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی دنیای اسلام را مجموعه بزرگی از نیروی انسانی کارآمد و امکانات عظیم مادی توصیف کردند و گسترش روابط دوجانبه ایران و مالی را در زمینه‌های مختلف اقدامی در جهت منافع دو ملت و امت اسلام دانستند.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی