news/content
نسخه قابل چاپ
1372/05/07

اعزام هیأت‌‌های نمایندگی رهبر انقلاب‌ به شهرها و بخش‌های مختلف آذربایجان شرقی

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر انقلاب‌ اسلامی‌ در دومین‌ و سومین‌ روز از اقامت‌ خود در استان‌ آذربایجان‌ شرقی‌ روز گذشته‌ چهار هیات‌ ویژه‌ را به‌ نمایندگی‌ از سوی‌ خود به‌ شهرها و بخش‌های‌ این‌ استان‌ اعزام‌ کردند.
این‌ هیات‌ها را که‌ حجج‌ اسلام‌ و المسلمین‌ آقایان‌ رسولی‌ محلاتی‌، غیوری‌، مجتهد شبستری‌ و دعاگو سرپرستی‌ می‌کردند، ضمن‌ ابلاغ‌ سلام‌ و پیام‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌ به‌ آحاد مردم‌ این‌ مناطق‌ از نزدیک‌ مسائل‌ و مشکلات‌ آنان‌ را مورد بررسی‌ قرار دادند.
مردم‌ مسلمان‌ و عاشقان‌ ولایت‌ در شهرهای‌ بستان‌آباد، سراب‌، میانه‌، بناب‌، مراغه‌، ملکان‌، هریس‌، مرند، شبستر، اهر و کلیبر با پخش‌ نقل‌ و شیرینی‌ و قربانی‌ کردن‌ دهها رأس‌ گاو و گوسفند از این‌ هیات‌ها به‌ گرمی‌ استقبال‌ کرده‌ و با ابراز احساسات‌ زایدالوصفی‌ مقدم‌ سفیران‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌ را گرامی‌ داشتند.
ازدحام‌ مردم‌ در استقبال‌ از این‌ هیات‌ها به‌ حدی‌ بود که‌ اتومبیل‌ حامل‌ نمایندگان‌ ویژه‌ حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ در مناطق‌ مورد بازدید از حرکت‌ باز ایستاد.
حضور دهها هزار تن‌ از مردم‌ پاک‌ و با ایمان‌ روستاهای‌ اطراف‌ مناطق‌ یاد شده‌ بر شکوه‌ و عظمت‌ استقبال‌ مردم‌ از نمایندگان‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌ افزوده‌ بود.
کلیه‌ شهرها و مناطقی‌ که‌ مورد بازید هیات‌های‌ ویژه‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌ قرار داشتند با شاخه‌های‌ گل‌، پرچم‌های‌ جمهوری‌ اسلامی‌ و تصاویر حضرت‌ امام‌ خمینی‌(ره‌) و حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ بطرز زیبایی‌ آذین‌بندی‌ شده‌ بود و صدها پلاکارد با مضامینی‌ در خوشامدگویی‌ و گرامیداشت‌ مقدم‌ نمایندگان‌ ویژه‌ حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ در خیابانها، سردر مساجد، تکایا و خانه‌ها نصب‌ شده‌ بود.
هیات‌های‌ اعزامی‌ به‌ شهرها و بخش‌ها و روستاهای‌ استان‌ آذربایجان‌ شرقی‌ علاوه‌ بر حضور در اجتماعات‌ بزرگ‌ مردمی‌ با خانواده‌ شهدا، جانبازان‌، ایثارگران‌، علماء، روحانیون‌ و مسئولین‌ محلی‌ دیدارهای‌ جداگانه‌ انجام‌ دادند.
این‌ گزارش‌ حاکی‌ است‌ نمایندگان‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌ در پایان‌ ماموریت‌ خود گزارشی‌ از مناطق‌ مورد بازدید و مسائل‌ و مشکلاتی‌ را که‌ مردم‌ با آنها در میان‌ گذاشتند به‌ استحضار رهبر انقلاب‌ اسلامی‌ خواهند رساند.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی