news/content
نسخه قابل چاپ
1369/10/04

انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری به سمت دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین طی حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمدعلی تسخیری را به سمت دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام منصوب فرمودند.
متن حکم مقام معظم رهبری به حجت‌الاسلام حاج شیخ محمدعلی تسخیری به این شرح است:

بسمه تعالی
جناب حجةالاسلام آقای حاج شیخ محمّدعلی تسخیری(دامت‌تأییداته)
خدای متعال را سپاسگزار باید بود که توفیق ایجاد مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم‌الصّلاةوالسّلام) را که شرف انتساب آن به خاندان مطهر رسول‌الله (صلّی الله علیه‌واله)، همه‌ی دست‌اندرکاران را مفتخر و سربلند میسازد، به این بندگان ضعیفش مرحمت فرمود. اکنون این مجمع مسؤولیتی عظیم بر دوش دارد که هیچ لحظه‌یی را در حمل و ادای آن نباید از دست بدهد. برای حسن جریان و شتاب مناسب به سمت اهدافی که برای این مجمع جهانی ترسیم نموده‌ایم، جناب‌عالی را که بحمدالله به معرفت و توانایی و درایت و حسن سلیقه و عمل در این عرصه موصوف و معروفید، به عنوان دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(علیهم‌السّلام) منصوب میکنم و انتظار دارم که همه‌ی تلاش لازم را برای انجام وظایف مقرره مبذول فرمایید و گزارش نوبه‌یی پیشرفت امور را به این‌جانب بدهید. مسؤولین بخشهای مختلف اجرایی کشور البته کمال همکاری را با جناب‌عالی در این کار داشته باشند.
توفیقات همگان را از خداوند مسألت میکنم.
سیّد علی خامنه‌ای - ۰۴/۱۰/۱۳۶۹

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی