news/content
نسخه قابل چاپ
1375/11/27

انتصاب تیمسار سرتیپ هدایت لطفیان به سمت فرماندهی نیروی انتظامی

حضرت آیت‌‌الله خامنه‌‌‌‌‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا امروز طی حکمی تیمسار سرتیپ هدایت لطفیان را به سمت فرماندهی نیروی انتظامی منصوب فرمودند.
متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم‌
تیمسار سرتیپ هدایت لطفیان‌
نظر به سوابق انقلابی و لیاقت و تعهدی که از جنابعالی در طول مدت خدمات گذشته، شناخته شده و با عنایت به تلاشهای مخلصانه و فداکاریهای شما در مسؤولیتهای حساس نظامی و انتظامی، بنا به پیشنهاد وزیر محترم کشور و جانشین فرماندهی کل قوا در نیروی انتظامی جنابعالی را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نیروی انتظامی منتقل و به فرماندهی نیروی انتظامی ج.ا.ا منصوب می‌‌‌‌‌‌کنم.
وظیفه شما آنست که با هماهنگی کامل با وزیر کشور، نیروی انتظامی را که از استعداد وسیع و امکانات و پرسنل شایسته‌‌ای برخوردار است و بویژه در سالهای فرماندهی تیمسار سرتیپ سیف‌‌اللهی به پیشرفت چشمگیری نائل گردیده با انتخاب فرماندهان مؤمن و شجاع و ارتقا نیروهای مخلص و فداکار، به حداکثر کارایی برسانید و با ریشه‌کن کردن مفاسد و ناامنی در جامعه اسلامی و جدیت در انجام صحیح وظایف، اعتماد و اطمینان لازم در بین مردم نسبت به نیروی انتظامی ایجاد نمائید.
لازم می‌‌دانم از زحمات و تلاشهای دلسوزانه آقای سرتیپ سیف‌‌اللهی در دوران فرماندهی نیروی انتظامی و در انسجام بخشیدن به آن نیرو و بهبود کیفیت امور در آن تقدیر و تشکر نمایم و البته در ستاد کل نیروهای مسلح از تجارب و قابلیتهای ارزشمند ایشان به نحو شایسته استفاده خواهد شد.
توفیق همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
سید علی خامنه‌‌‌‌‌ای‌
27 بهمن 75

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی