news/content
پیوندهای مرتبطفيلمفيلم
نسخه قابل چاپ
1373/11/06

انتصاب تیمسار سرتیپ حبیب بقائی به فرماندهی نیروی هوایی ارتش‌

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی امروز طی حکمی تیمسار سرتیپ‌ خلبان‌ حبیب‌ بقائی را به‌ سمت‌ فرماندهی نیروی هوایی ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران‌ منصوب‌ فرمودند.
متن‌ حکم‌ مقام‌ معظم‌ رهبری و فرماندهی کل‌ قوا به‌ این‌ شرح‌ است‌:
 
بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم‌
تیمسار سرتیپ‌ خلبان‌ حبیب‌ بقائی
نیروی هوایی ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران‌ در دوران‌ پانزده‌ساله‌ی اخیر و بویژه‌ در طول‌ جنگ‌ تحمیلی افتخارات‌ بی‌شماری در دفاع‌ از انقلاب‌ کبیر و میهن‌ عزیز خود به‌ دست‌ آورده‌ و بحق‌، درخشیده‌ است‌.
نقش‌ شهدای بزرگوار نیروی هوایی در پیشرفت‌ همه‌جانبه‌ی این‌ نیرو و فداکاریها و ایثارگریهای آن‌ بسی آشکار و تعیین‌کننده‌ است‌، و در این‌ میان‌ تأثیر مدیریت‌ شجاعانه‌ و مبتکرانه‌ و سرشار از تلاش‌ و پیگیری شهید عزیز سرلشکر منصور ستاری انکار‌ناپذیر است‌.
اکنون‌ همراه‌ با تجلیل‌ و سپاس‌ فراوان‌ از آن‌ عزیز و دیگر همکاران‌ عالی‌مقام‌ و شهیدش‌ شما را که‌ شخصیّتی برجسته‌ در نیروی هوایی و برخوردار از لیاقت‌ و مدیریّت‌ و ایمان‌ و اخلاصی پرشور و شجاعتی تحسین‌انگیز می‌باشید، به‌ فرماندهی نیروی هوایی ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران‌ منصوب‌ میکنم‌.
انتظار دارم‌ که‌ در هر دو بخش‌: افزایش‌ کارایی آن‌ نیرو و سازندگی‌های همه‌جانبه‌ای که‌ در زمان‌ فرمانده‌ فقید آغاز شده‌ است‌، تلاش‌ و کوششی قوی و همراه‌ با نوآوری مبذول‌ دارید و روحیه‌ی انقلابی و معنوی‌ای را که‌ بحمدالله‌ همواره‌ بر آن‌ نیرو حاکم‌ بوده‌ کاملاً تقویت‌ نمائید.
توفیق‌ شما و دیگر همکارانتان‌ و همه‌ی کارکنان‌ نیروی هوایی را از خداوند متعال‌ مسئلت‌ میکنم‌.
سیدعلی خامنه‌ای
  ۶ بهمن ۱۳۷۳   
 

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی